top of page

CORONA, DEMİR ALP SEREZLİ’Yİ BİZDEN ALDI

Birlikte olduğumuz son etkinlik 27 Ekim 2021 tarihinde Mühürdar’daki Modaspor tesisindeydi. Corona önlemlerini aldıklarını söyleyerek beni ikna etmişti. Toplantı sonrası Haldun Taner’in büstü önünde hep birlikte fotoğraf çektirdik. Bir grup akşam yemek yiyecekti. Ertesi gün Ben Yalova’ya döndüm.


Onlar 29 Ekim Cumhuriyet Bayramında Atatürk Anıtına Çelenk koyup akşam Cumhuriyet Balosu yaptılar.



5 Kasımda Bellek Kadıköy Grubunda Demir Beyin Covid teşhisiyle hastaneye yattığını öğrendim.


Kendisine ‘Geçmiş Olsun’ mesajı yazdım. O da ‘Çok Teşekkürler Arif Bey.’ Cevabını verdi. Bir süre sonra aşılarını sordum. ‘Evet aşılarım tamam. Bir süre daha hastanede kalacağım. Şu anda gayet iyiyim.’ Cevabını yazdı.


Aklıma hiç olumsuz bir şey gelmedi. Bir süre sonra çıkacağını düşündüm.


7 Kasımda aşağıdaki duyuruyu paylaştı:


‘DEĞERLİ DOSTLAR, Kovit teşhisimle ilgili haberin sonrasında grubumuzdan ya da özel olarak aldığım iyi dilek mesajlarının bir hastane odasında beni nasıl mutlu ettiğini anlatamam... Beni hep telefon başında açıklama yaparken gören doktorların uyarısı üzerine bir ricam olacak... Bundan böyle tedavi süreciyle ilgili olarak yapacağımız bilgi alışverişini grubumuz yerine Watsapp numaram olan 05369825881 den "YAZILI" olarak yapmamız daha uygun olacak.

Böylece sayfamız (Bellek Kadıköy) özel bir konuyla işgal edilmemiş olacak hem de bu hastalığın oksijen ihtiyacı açısından "AZ KONÜŞMA" gerektiren tedavi şansı artacaktır. İyi dilekleriniz için tekrar sonsuz teşekkürler... Sevgi ve saygılarımla,,, İyi ki varsınız. Demir Alp Serezli..’


11 Kasımda HAYDARPAŞA kitabımın İmza Günü duyuruma ‘Başarılar🙏💐’mesajını yazdı.


13 Kasımda refakatçisi olan Özlem Hanımın paylaşımıyla yoğun bakıma kaldırıldığını öğrendim.


14 Kasımda Özlem Hanım kötüye gidiş olmadığını duyurdu.


15 Kasımda ilk defa Özlem Hanım ‘Kritik Süreç’ deyimini kullandı. İlk defa Benim de içimde olumsuz duygular oluştu.


16 Kasımda Arhan Apak arkadaşımızla telefon görüşmesi yaptım. Durumun tatsız olduğunu anladım. Nitekim telefonu kapattıktan 1 dakika sonra Arhan Bey acı haberi duyurdu.


Coronavirüs vücuda girdiğinde çeşitli organları olumsuz etkiliyormuş. Demir Beyin kalp kaslarını çalışamaz hale sokmuş. Sonuç bildiğimiz gibi. Şaka gibi.. Oyun gibi.. Gidiverdi arkadaşımız..


Böyle bir değerli insanı kaybetmemizin sebebi Corona.. Lütfen ders alalım. Corona önlemlerine uyalım. Önlemli yaşayanlara saygı duyalım. Daha da önemlisi Onları ciddiye alalım. Kimse, ‘Bana bir şey olmaz’ demesin. Sonra geri dönülmez sonuç oluyor.


Demir Alp Serezli müthiş enerjisi ile halk yararına sayısız çalışma, etkinlik, toplantı, yayın yapardı. Özellikle Kadıköy’e, Moda’ya, Saint Joseph’e asla ilgisiz kalamazdı. Sık görüşürdük. Yaklaşık 1 ay önce Yoğurtçupark’ta sohbet etmiştik. Ben bir şey içmeyince O da bana uymuştu.. O gün aramızda bir çılgın proje planlamıştık. Önümüzdeki yaz mevsiminde temiz akan Kurbağalıdere’de yüzecektik. Yüz yılı aşkın bir süredir deredeki ilk yüzenler olacaktık. Artık hayal oldu.. Ancak her yaz mevsimine girişte Onun adıyla böyle bir etkinlik düzenlenebilir. Demir Bey hep anılmış olur.


Demir Alp Serezli’yi unutmayacağız.


ARİF ATILGAN https://www.arifatilgan.com KASIM 2021





bottom of page