Arif Atılgan
6 gün önce17 dakikada okunur
KADIKÖY’ÜN ÇEŞMELERİ VE SULARI
SU 1970’lerde evlerdeki şebeke suyu hem içmek hem de kullanmak için tüketiliyordu. Titiz olanlar iyi su çeşmelerinden veya mahalle sakalarından içme suyunu ayrıca temin ediyorlardı. 1980’lere kadar boş alanlar vardı. Buralardaki su kaynakları da duruyordu. Dolayısıyla sokaklardaki iyi su çeşmeleri akıyordu. Evlerdeki şebeke suyunda ise kesintiler olmaya başlamıştı. Yavaş yavaş araba sahibi de olan insanlar sokak çeşmelerinden evlerine içme suyu taşımaya başlamışlardı. 1990’
